Cenotvorba a architektura služeb

KONZULTACE PRICINGU A STRUKTURY NABÍDKY SLUŽEB

Na konzultacích pricingu vám pomůžeme upravit ceny pro zvýšení zisku a obratu, sestavit nabídku služeb, která se prodává sama a následně tyto změny komunikovat svým klientům.

Přestaňte se podceňovat a zvyšte zisk

Úvodní hovor - inventura potřeb Vašeho byznysu

Napište nám a získejte termín úvodního hovoru. Společně probereme váš byznys a navrhneme řešení pro dosažení vašich ambicí.

Cenotvorba (pricing)

Nastavení cen služeb dle naší vlastní metodiky. Vaše ceny upravíme tak, abyste získali více z hodnoty, kterou poskytujete svým klientům. S lepšími cenami získáte nové klienty a diskvalifikujete ty problematické.

Architektura nabídky služeb

Sestavíme vaší nabídku služeb tak, abyste ji nemuseli upravovat pro každého klienta zlášť, aby se vám prodávalo jednodušeji kvůli lepšímu sladění s očekávaním a potřebami klientů, a abyste mohli jednodušeji předvídat, kolik zakázek jste schopni a ochotni přijmout.
V rámci Cenotvorby a architektury služeb Vás provedeme třemi workshopy následovanými třemi revizemi. Důkladně s vámi analyzujeme Vaší klientskou bázi, sestavíme strukturu služeb a pomůžeme vám tyto změniy komunikovat stávajícím i novým zákazníkům.

Výsledkem bude jednodušší a ziskovější podnikání. Budete mít byznys platformu, na které budete moct efektivně růst a dosáhnout zdvojnásobení až zdesetinásobení svého obratu.

Jak vám profesionální pricing pomůže?

Zjednodušení prodeje

Na základě Vašich dat proškrtáme, upravíme a seřadíme Vaše služby tak, aby více odpovídaly potřebám Vašich klientů. Ti pak budou ochotni platit více a služby se vám budou snadněji prodávat.

Zlepšení komunikace

Umíme stávajícím i budoucím klientům vykomunikovat novou strukturu služeb a cen tak, aby byli spokojení a neutekli.

Zdražení a zvýšení zisku

Pomůžeme vám zvednout ceny tak, abyste ze svého podnikání získali více a aby vám stávající klienti neutekli. Pokud z nějakého důvodu nebudete moct zdražit, i tak vám upravíme nabídku služeb a jejich cenu pro zvýšení zisku.

Byznys platforma pro jednoduché škálování

Díky profesionální cenotvorbě zvýšíte zisk na každém prodeji. S lepší architekturou a nabídkou služeb budete působit profesionálněji, což usnadní prodej a usnadní škálování byznysu. Zakázky od klientů budete získávat snadněji. Uvolní se vám ruce a budete se moct soustředit na růst své firmy.

Typický příklad průběhu cenotvorby a architektury služeb

Během prvního workshopu s našim klientem jsme zjistili, že 20% jeho zákazníků mu v posledním roce přineslo pouze 1.3% obratu. Na základě toho jsme se rozhodli pro 3 varianty řešení problému:

  • Problematické zákazníky jsme odstřihli.
  • Předělali jsme nabídku služeb tak, aby nedocházelo tak často k malým, jednorázovým zakázkám.
  • Stanovili jsme s našim klientem minimální hodnotu zakázky.

Po první fázi se tak našemu klientovi uvolnil prostor pro lukrativnější zakázky, a k zdvojnásobení obratu tak došlo během velice krátké doby.

Zbývající klientelu jsme rozdělili na 3 segmenty a pro každý segment jsme sestavili specifickou produktovou nabíkdu pro zjednodušení prodeje.

Následovala komunikace nových služeb a cen stávajícím klientům a příprava produktové nabídky tak, aby bylo jednodušší zvýšit zisk na nových klientech.

Přečtěte si náš návod na cenotvorbu pro začátečníky

Jak to probíhá?

Základem Cenotvorby a architektury služeb jsou 3 workshopy pro implementaci změn a 3 revizní schůzky pro zhodnocení výsledků.

01

Workshop 1: Klientská báze

Provedeme hlubokou analýzu Vaší klientské báze, identifikujeme klienty s největším potenciálem a najdeme nevyužité příležitosti k prodeji a růstu.

02

Workshop 2: Matice služeb

Analyzujeme Vaše zdroje příjmů a vytvoříme architekturu služeb pro zjednodušení jejich prodeje. Vyhmátneme nejziskovější služby a na nich postavíme základ pro škálování Vašeho byznysu.

03

Workshop 3: Komunikace nové nabídky

Sestavíme strategii pro sdělení zdražování a nové nabídky služeb klientům stávajícím i novým. V případech, kdy zdražit nelze, vám pomůžeme služby lépe prodávat a prioritizovat v komunikaci ty nejdůležitější.

"Cena je to místo, kde se ukazuje, jestli všechny předchozí snahy ve tvorbě produktů, marketingu nebo prodeji k něčemu vedly.

Když je cena špatně nastavená, tak se špatně prodává.

Práce s cenou není jen jednorázová záležitost, ale neustálý proces iterativních změn. "

~ Dominika Špačková, zakladatelka Valoa

Co řekli o našich službách cenotvorby a architektury služeb

  • Daniela Hummelgren

    Online Danish Language Teacher

    Dominika mi pomohla vytvořit produkt podobný tomu, co jsem již prodávala, který ale klientovi přinese výrazně větší užitek, mě dvojnásobný zisk a jen maximálně o třetinu více práce. Tenhle produkt – specifický formát výuky dánštiny – jsme potom zabalily do tří úrovní balíčků a nacenily tak, že je to zase výhodné jak pro mě, tak pro klienta. Díky tomu se mi znásobil obrat a klienti jsou z nabídky nadšení.

  • Václav Nedvídek

    Chief Executive Officer

    Jako zástupci naší firmy My Value Officer jsme byli nedávno účastníky intenzivního workshopu zaměřeného na cenotvorbu a architekturu služeb, který nám poskytl cenné znalosti pro budoucí úspěch naší organizace. I přes kratší historii naší společnosti jsme pevně přesvědčeni, že tyto nově nabyté dovednosti a poznatky budou mít dlouhodobý a pozitivní dopad na naši činnost.

    Workshop, kterým nás skvěle provedla Dominika Špačková, nám umožnil proniknout do hlubších aspektů cenotvorby a architektury služeb. Diskuse během workshopu nás inspirovala a pomohla nám vidět problematiku z nových perspektiv. Bylo fascinující sledovat, jak jsme společně nacházeli řešení pro reálné výzvy, se kterými se naše organizace potýká. Do budoucna budeme naší cenotvorbu upravovat tak, aby odpovídala hodnotě pro zákazníka a věříme, že to bude mít zásadní dopad pro úspěch našeho podnikání.

  • Eva Kupcová

    Media specialist

    V týdnu, který následoval po prvních hodinách konzultací a workshopů s Dominikou, jsme oslovili nového potenciálního klienta s nově konstruovanou nabídkou služeb, produktů i cen. Po dvou měsících jednání mohu říct, že se tento klient rozhodl od nás nakoupit s Dominikou nově vytvořené jednorázové produkty za desítky tisíc, a využívat dlouhodobě naše další služby, což pro něj představuje investici větší než půl milionu korun. Během několika týdnů se nám tak vrátila investice do konzultací s Dominikou více než osmkrát, což znamená jediné – firma začíná růst. Spolupráci s Dominikou tak mohu jedině doporučit.

  • Úvodní hovor

    Inventura potřeb vašeho byznysu

    Napište nám a získejte termín úvodního hovoru. Společně probereme váš byznys a navrhneme řešení pro dosažení vašich ambicí.

    Tlačítkem otevřete formulář, po jehož vyplnění se vám ozveme s nabídkou termínů úvodního hovoru.