Kategorie pojmů:
Value pricing

Nejčastější pojmy a témata ze světa cenotvorby a škálování. Najdete v nich vysvětlení i ukázky jak na to.

Kategorie pojmů
  • Všechny kategorie
  • Základní pricingové pojmy (27)
  • Nastavení ceny (26)
  • Zdražování (17)
  • Psychologie cen (8)
  • Value pricing (7)
  • Architektura služeb (3)
Vyhledat pojem dle názvu
Řazení

Nákladová cenotvorba

Nákladová cenotvorba tvoří cenu pečlivým propočítáním nákladů a přičtením marže. Velkou nevýhodou této cenotvorby je to, že se soustředí pouze…

Číst více

Posun cenového stropu

Posun cenového stropu (nebo také maximální ceny) znamená změnit očekávání lidí ohledně ceny. Pokud prodáte něco dráž, zvednete tím cenový…

Číst více

Správná cena

Správně nastavená cena vede ke zdravému zisku, spokojeným klientům, a často i k rychlému růstu. Správně nastavená cena vybalancovává ziskovost,…

Číst více

Cenový strop

Cenový strop (price ceiling) je nejvyšší cena za dané zboží či služby, za kterou je klient ochoten nakoupit. Cenový strop…

Číst více

Chyby v cenotvorbě

Nejčastější chybou mnohých firem je v cenotvorbě to, že nehledají inovativní přístupy, ale setrvávají v módu, kdy sami sobě tvrdí,…

Číst více

Cenotvorba

Pricing, neboli cenotvorba je strukturovaný proces pro stanovení ceny. Ideálně jde o nastavení ziskové ceny tak, aby podnikání mohlo fungovat dlouhodobě.…

Číst více